Un viitor luminos pentru industria de inchirieri auto
Cele mai recente tendinte ale industriei de inchirieri auto vor avea in mod sigur impact pozitiv asupra companiilor de inchirieri auto in 2018-2019. De la carsharing-ul care preia conducerea in 2017, industria de inchirieri auto si-a testat deja limitele de flexibilitate. In urma performantelor recente, companiile de inchirieri auto trebuie sa fi facut ceva corect.
Potrivit cercetarii de piata Zion 2017, viitorul industriei globale de inchirieri auto este luminos. In 2016, piata mondiala de inchiriere de masini a fost estimata la aproximativ 58,26 miliarde USD, si se asteapta sa creasca cu aproximativ 13,55% intre 2017 si 2022. Pana in 2022, piata se asteapta sa ajunga la aproximativ 124,56 miliarde USD.
Redresarea economica globala a jucat un rol semnificativ in performanta industriei calatoriilor. Cresterea PIB-ului mondial a variat de la 3,1% in 2016 la 3,5% in 2017. In consecinta, aceasta conduce la o crestere a venitului disponibil pentru calatorii, in special in tarile in curs de dezvoltare.
Cu siguranta putem sustine ca, cresterea puterii de cumparare a consumatorilor, combinata cu biletele de avion low-cost in industria aeriana, a influentat in mod direct cresterea pe piata de inchirieri auto. Totusi, companiile de inchirieri auto nu se pot baza doar pe cresterea economica globala pentru succesul viitor.
Exista putine aspecte care vor avea un efect disruptiv asupra industriei de inchirieri auto. Unele dintre ele ofera oportunitati, iar unele dintre ele reprezinta provocari.
Probleme la biroul de inchirieri auto
Una dintre principalele provocari pentru companiile de inchirieri auto este de a oferi servicii superioare clientilor, in special atunci cand vine vorba de plangerile clientilor. Nemultumirea provine din situatii diferite. Din cauza lipsei de informatii cu privire la platile suplimentare si suma in exces, la asteptarea cu orele pentru a obtine masina deja rezervata.
Carsharing-ul incurca de cativa ani companiile de inchiriere de masini. In acelasi timp, le-a impins sa se extinda si sa gaseasca oportunitati in aceasta schimbare in tendintele clientilor.
Oferind inchiriere de masini pe ora a fost una dintre primele optiuni pe care le-au implementat companiile de inchiriere de masini, care a dus la preluarea unui procent de clienti din noua cerere.
Vehiculul verde
Accentul pe vehiculele verzi nu va oferi doar o alternativa mai economica pentru clienti, ci va contribui la o cauza mai mare - cresterea gradului de constientizare a poluarii si a efectelor negative pe care aceasta le are asupra mediului. Pentru unele companii de inchirieri auto, acest pas ar putea fi o alternativa la preturile ridicate ale petrolului, iar pentru altii, ar putea fi un impuls dat de standardele riguroase de emisii impuse de guverne in intreaga lume.
Potrivit cercetarii de piata Zion 2017, viitorul industriei globale de inchirieri auto este luminos. In 2016, piata mondiala de inchiriere de masini a fost estimata la aproximativ 58,26 miliarde USD, si se asteapta sa creasca cu aproximativ 13,55% intre 2017 si 2022. Pana in 2022, piata se asteapta sa ajunga la aproximativ 124,56 miliarde USD.
Redresarea economica globala a jucat un rol semnificativ in performanta industriei calatoriilor. Cresterea PIB-ului mondial a variat de la 3,1% in 2016 la 3,5% in 2017. In consecinta, aceasta conduce la o crestere a venitului disponibil pentru calatorii, in special in tarile in curs de dezvoltare.
Cu siguranta putem sustine ca, cresterea puterii de cumparare a consumatorilor, combinata cu biletele de avion low-cost in industria aeriana, a influentat in mod direct cresterea pe piata de inchirieri auto. Totusi, companiile de inchirieri auto nu se pot baza doar pe cresterea economica globala pentru succesul viitor.
Exista putine aspecte care vor avea un efect disruptiv asupra industriei de inchirieri auto. Unele dintre ele ofera oportunitati, iar unele dintre ele reprezinta provocari.
Probleme la biroul de inchirieri auto
Una dintre principalele provocari pentru companiile de inchirieri auto este de a oferi servicii superioare clientilor, in special atunci cand vine vorba de plangerile clientilor. Nemultumirea provine din situatii diferite. Din cauza lipsei de informatii cu privire la platile suplimentare si suma in exces, la asteptarea cu orele pentru a obtine masina deja rezervata.
Carsharing-ul incurca de cativa ani companiile de inchiriere de masini. In acelasi timp, le-a impins sa se extinda si sa gaseasca oportunitati in aceasta schimbare in tendintele clientilor.
Oferind inchiriere de masini pe ora a fost una dintre primele optiuni pe care le-au implementat companiile de inchiriere de masini, care a dus la preluarea unui procent de clienti din noua cerere.
Vehiculul verde
Accentul pe vehiculele verzi nu va oferi doar o alternativa mai economica pentru clienti, ci va contribui la o cauza mai mare - cresterea gradului de constientizare a poluarii si a efectelor negative pe care aceasta le are asupra mediului. Pentru unele companii de inchirieri auto, acest pas ar putea fi o alternativa la preturile ridicate ale petrolului, iar pentru altii, ar putea fi un impuls dat de standardele riguroase de emisii impuse de guverne in intreaga lume.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu